יום שני

120 חיילים בהתוועדות י"ט כסלו שמחה ועליזה


למעלה ממאה חיילי צבאות השם ממגדל העמק, התאספו בהתרגשות ל'פארבריינגען' י"ט כסלו חסידי, באולם אירועים חגיגי סביב שולחנות ערוכים והתוועדות יחד באהבת רעים עם הרב משה זלמנוב, על מהותו של יום והתקשרות לרבי מלך המשיח • ההתוועדות נערכה על ידי תנועת הנוער 'צבאות השם מגדל העמק' • לדיווח נרחב ותמונות



למעלה ממאה חיילי צבאות השם ממגדל העמק, התאספו בהתרגשות ל'פארבריינגען' י"ט כסלו חסידי, באולם אירועים חגיגי סביב שולחנות ערוכים והתוועדות יחד באהבת רעים עם הרב משה זלמנוב, על מהותו של יום והתקשרות לרבי מלך המשיח.
ההתוועדות נפתחה בנטילת ידיים לסעודת יום טוב ובאמירת 'לחיים', כיאה להתוועדות חסידית.
לאחר שירת פרקו של הרבי לשנה זו, התוועד בחיות מיוחדת הרכז אודות העכשוויות של יום נעלה זה והכוחות שהרבי שליט"א מעניק לנו – חיילי צבאות השם.
אחד מרגעי השיא היה כאשר כל החיילים נעמדו והחלו לרקוד בעוז מתוך אהבת ישראל מרגשת.. את שירת הנצח 'יחי אדוננו' במרץ וב'קאך' רב.
לאחר מכן התוועד בשמחה ובשטורעם הרב דוד קירשנזפט – מחנך בת"ת חב"ד טבריה, אודות החידוש שהביאה תורת החסידות וההכרחיות של חייל בצבאות השם בלימוד החסידות.
בניגון 'פדה בשלום' הניחו החיילים ידיים אחד על כתפי השני וניגנו בדביקות מפליאה. הרב נדב גולדשטיין – מחנך בת"ת חב"ד מגדל העמק, עורר את החיילים על מעלתה הסגולית של התוועדות חסידית.
לתוכנית 'בעל מנגן', כל חייל מצפה. אחד מצוות צבאות השם לימד ניגון חדש והרקע שמאחורי הניגון, בשילוב תוכנית מושקעת. בסיום הניגון, נעמדו כל החיילים לאמירת פרקו של הרבי, אותו קרא הרב משה זלמנוב ולאחר מכן בירך את החיילים לרגל 'ראש השנה לחסידות'.
"טאפרו דא פלאחו" – כהחלטה טובה משותפת ומעשה בפועל מהתוועדות זו, קיבלו החיילים כשי מהודר תמונה של הרבי שליט"א לתלייה על – יד המיטה וקיבלו החלטה טובה, להסתכל בה לפני השינה בכל יום.
ה'פארבריינגען' נערך על ידי תנועת הנוער צבאות השם בארץ הקודש סניף מגדל העמק.
מנהל הסניף – הרב משה זלמנוב, משלוחי הרבי שליט"א למגדל העמק. מפקדי צבאות השם – תמימים מקהילת חב"ד מגדל העמק ומישיבות חב"ד באיזור. רכז הסניף – הרב יוסף ידגר.
הפארבריינגען התקיים לעילוי נשמת – הרה"ח ר' ישראל יצחק ב"ר שמואל ומרת יוכבד ב"ר חיים מאיר ע"ה זלמנוב. הגה"ח הרב זלמן טוביה ב"ר שמריהו הכהן ע"ה אבלסקי – שליח הרבי מלך המשיח ורבה הראשי של מדינת מולדובה.





























כתבות נבחרות