יום ראשון

לרגל שנת השבעים: מגזין צבאות השם בתפוצה נרחבת


לרגל שנת השבעים לנשיאות הרבי מלך המשיח, הוציא לאור ארגון הנוער 'צבאות השם מגדל העמק', את ירחון הילדים הפופולארי 'הקרב האחרון'. בעיתון, שלל כתבות תוכן מרתקות אודות מהותו של החג י' שבט, והקשרם המעשי לחיי היום יום של חייל בצבאות השם • לגלריית תמונות



לרגל שנת השבעים לנשיאות הרבי מלך המשיח, הוציא לאור ארגון הנוער 'צבאות השם מגדל העמק', את ירחון הילדים הפופולארי 'הקרב האחרון'. בעיתון, שלל כתבות תוכן מרתקות אודות מהותו של החג י' שבט והקשרם המעשי לחיי היום יום של חייל בצבאות השם.
החשיבה וההשקעה להתאים לילדים, את תכני החסידות וענייני משיח וגאולה, תופסת מקום נכבד בקרב הכתבים והעורכים של העיתון. לא דבר של מה בכך הוא, למשוך ולגרות את הנוער להתעניין בכתב יד קודש של הרבי שליט"א וכדומה.
בדיוק למטרה זו נועד העיתון. שחיילי צבאות השם בשלל הגילאים יחיו רבי ומשיח. ברוך השם התגובות החמות וההארות, נוכיחות שאכן היעד נכבש. בכל גליון, המערכת מתייעלת בסגנון הכתבות, בתחום הגרפיקה וכו'.
העלונים מחולקים בכל איזור הצפון ובאיזור עמק יזרעאל.
המגזין יוצא לאור על ידי ארגון הנוער 'צבאות השם' סניף מגדל העמק, בהנהלת הרב משה זלמנוב – שליח הרבי מלך המשיח במגדל העמק, ובהגהת אנשי חינוך ומשפיעים.


















כתבות נבחרות