יום חמישי

הנבחרת בשיאה: עשרות חיילים מאושרים במחנה חנוכה

60 חיילים מאושרים מקהילת חב"ד מגדל העמק והאיזור, נהנו ביום סוער וגדוש בסדר יום עשיר ותוכנייה איכותית ואטרקטיבית, בדיי קעמפ חנוכה 'גן ישראל מגדל העמק', שמתקיים זו השנה הראשונה. כלל הפעילויות והתכנים סבבו סביב נושא אחד: התקשרות לרבי מלך המשיח שליט"א •  צלם הדיי קעמפ שמוליק פרידמן מגיש גלריית תמונות מרהיבה


60 חיילים מאושרים מקהילת חב"ד מגדל העמק והאיזור, נהנו ביום סוער וגדוש בסדר יום עשיר ותוכנייה איכותית ואטרקטיבית, בדיי קעמפ חנוכה 'גן ישראל מגדל העמק', שמתקיים זו השנה הראשונה. כלל הפעילויות והתכנים סבבו סביב נושא אחד: התקשרות לרבי מלך המשיח שליט"א
השכם בבוקר התמלא קמפוס הדיי קעמפ בהמוני חיילים דרוכים ומרוגשים לקראת פתיחת הדיי קעמפ. בשורות ישרות ומסודרות נעמדו החיילים למסדר בוקר עוצמתי, בהכרזות 12 הפסוקים ו'יחי אדוננו' שהרעידו את האיזור וגרמו לקידוש שם ליובאוויטש.
לפני התפילה שרו כל החיילים את פרק מ"א בתניא והחלו בתפילה. כזו תפילה חיה ותוססת לא נראתה זמן רב.. בחיות ומתוך הסידור התפללו החיילים, כיאה לחיילי 'הנבחרת'.
בארוחת בוקר התוועדו הסיירות עם המפקדים ושמעו סיפורים מרתקים.
זר לו היה נקלע לאיזור, יכול היה לחשוב שמדובר בזמן השיא של הלימודים במסגרת הלימודית של כל השנה.. ברצינות ובהנאה למדו הסיירות את חוברת הלימודים המושקעת 'הרבי שלי' ומילאו את דפי העבודה.
פעילות הפתיחה 'מסע כומתה' כבשה את כלל החיילים באש ומלחמה של קדושה, עד לגילוי שמות הסיירות ומשמעותם.
מחנה החורף 'גן ישראל מגדל העמק' מאורגן על ידי תנועת הנוער צבאות השם בישראל סניף מגדל העמק, בניהולו של הרב משה זלמנוב, משלוחי הרבי לעיר ומרבני 'מכון הלכה חב"ד'.


יישר כח גדול לתלמידי התמימים מוישי שיחי' ברגר ושניאורי שיחי' קעניג.
הדיי קעמפ מתקיים לעילוי נשמת הרה"ח ישראל יצחק ומרת יוכבד ע"ה זלמנוב והגה"ח זלמן טוביה ע"ה אבלסקי, שליח הרבי מלך המשיח ורבה הראשי של מדינת מולדובה.






















כתבות נבחרות