יום חמישי

מועדון צבאות השם במגדל העמק תוסס חיים


כמאתיים ילדים וילדות משתתפים בקביעות, פעמיים בשבוע, בחמשת סניפי צבאות השם במגדל העמק. הפעם נסקור את מועדון צבאות השם החב"די לילדי אנ"ש. במועדון קיימת פעילות רבת גוון: מסדר חיילים, לימוד סיירתי משותף עם מדריכים מבוגרים, פעילות ומשחק חברתי מהנה ומשעשע, מבצעי צבאות השם, התוועדויות ועוד • הצלם שמוליק פרידמן מגיש גלריית תמונות



כמאתיים ילדים וילדות משתתפים בקביעות, פעמיים בשבוע, בחמשת סניפי צבאות השם במגדל העמק.
הפעם נסקור את מועדון צבאות השם החב"די לילדי אנ"ש. במועדון קיימת פעילות רבת גוון: מסדר חיילים, לימוד סיירתי משותף עם מדריכים מבוגרים, פעילות ומשחק חברתי מהנה ומשעשע, מבצעי צבאות השם, התוועדויות ועוד.
נתחיל מהפתיחה. החיילים מתקבלים בחביבות ושמחה על ידי צוות המפקדים (מורכב מתלמידי התמימים בישיבות תות"ל באזור), מתחלקים לסיירות קבוצתיות ונעמדים למסדר עוצמה בו מכריזים את 12 הפסוקים והכרזת הקודש 'יחי אדוננו' בחיות רבה.
רכז הסניף, הרב יוסף ידגר, מעדכן פרטים חשובים אודות תוכנית הסניף ומבצעי התנועה הארצית ומיד ניגשים ללימוד המשותף.
זהו זמן איכות מדהים, בו החיילים לומדים בכיף והנאה את ספר 'הגאולה' הצבעוני וממלאים את דפי העבודה בחשק. סוף סוף, כיף ללמוד ולהחכים.. הדוגמאות וההסברים של המדריך, יחד עם היחס האישי האוהב, פשוט נותנים דרבון וכח אדיר לחייל להמשיך ולהתקדם.
את שעת הפעילות, אין חייל שמפספס. זהו זמן לחיבור בין החומר הנלמד לפרקטיקה המעשית ומתוך הנאה כמובן. זה משתנה בין משחק חברתי סוחף לבין פעילות ספורט וריצה או מלאכה מושקעת. המשותף לכולם הוא, חיבור מרבי בין עולם הלימוד לעולם המעשה.
בסיום כל חייל מקבל את מעטפות המדבקות של 'אלבום הגאולה', אליהם הוא כה מצפה, יחד עם דף הקשר להורים אותו מוציא סניף מגדל העמק במיוחד להמשך קשר הפעילות לבית ולשכונה.
היד מנופפת לשלום והרגליים לא נותנים להתנתק מהקרקע.. בטוח שאחזור למועדון צבאות השם במגדל העמק למפגש הבא..
את המועדון השבועי מנהל ברמה ובהצלחה רבה, הרב יוסף ידגר, יחד עם תלמידי התמימים מישיבות חב"ד באזור, תחת ניהול הרב משה זלמנוב – משלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח למגדל העמק.

תנועת הנוער 'צבאות השם' סניף מגדל העמק, מפעילה עוד מספר סניפים בעיר.

























כתבות נבחרות