יום שישי

מאות ילדים במגדל העמק זעקו: רבי תתגלה!





בשמחה וצהלה התכנסו יחדיו בפעם השביעית השנה, מאות חיילי וחיילות צבאות השם לכנס 'ראלי' מעורר ומיוחד, לרגל כ"ז אדר. בשיאו של הערב, נעמדו החיילים להכרזת 'יחי אדוננו' עוצמתית ומלאת רגש מתוך דרישה וביטחון בהתגלותו המושלמת של הרבי מלך המשיח. הכנס נערך על ידי ארגון הנוער והילדים 'צבאות השם מגדל העמק' בהנהלת הרב משה זלמנוב • הצלם שמוליק פרידמן מגיש גלריית תמונות


בשמחה וצהלה התכנסו יחדיו בפעם השביעית השנה, מאות חיילי וחיילות צבאות השם לכנס 'ראלי' מעורר ומיוחד, לרגל כ"ז אדר. בשיאו של הערב, נעמדו החיילים להכרזת 'יחי אדוננו' עוצמתית ומלאת רגש מתוך דרישה וביטחון בהתגלותו המושלמת של הרבי מלך המשיח.
כמו בכל חודש, התקיים כנס צבאות השם מלא וגדוש בשלל תוכניות מרתקות ומעניינות, המעבירים תוכן ו'לחלוחית' חסידית לילדי ישראל – תינוקות של בית רבן.
הכנס נפתח בדברי הסבר והתעוררות אודות כ"ז אדר ומשמעותו בחיי היום-יום של חייל בצבאות השם והקשרו לעבודתנו העיקרית – קבלת פני משיח צדקנו בפועל ממש.
לאמירת 12 הפסוקים ניגשו נציגי חמשת הסניפים במגדל העמק, אותם אומרם בחיות מיוחדת כמתאים לחיילי 'הנבחרת' ובסיומם נעמדו כלל החיילים להכרזת הקודש 'יחי אדוננו'.
רכז הסניף, חשף חלק מתוכניות 'יום צבאות השם' ועורר את החיילים להירשם לצבאות השם. מראות קודש נדירים ומיוחדים נראו על המסך, בצפייה ערנית של מאות משתתפי הכנס.
להקרנת הבכורה של הסרט 'נצחיות מובטחת', כולם ציפו. תוכן הסרט היה על נצחיות חייו של נשיא דורנו והאמונה המוחלטת בדבריו הקדושים. בסיום נערכה הגרלת פרסים יקרי ערך וספרי קודש.
כל משתתף קיבל לידיו תשורה מיוחדת ואישית – שלט כניסה לבית עם הכיתוב 'בית חב"ד', יחד עם מעטפת מדבקות מאלבום 'הגאולה' וקופון הנחה לרישום לצבאות השם.
הכנס התקיים על ידי ארגון הנוער והילדים 'צבאות השם מגדל העמק', בניהול הרב משה זלמנוב, משלוחי הרבי שליט"א למגדל העמק ומרבני 'מכון הלכה חב"ד'. רכז הסניף – הרב יוסף ידגר.
לעילוי נשמת הרה"ח ישראל יצחק ומרת יוכבד ע"ה זלמנוב, הרה"ח זלמן טוביה ע"ה אבלסקי, הרה"ח משה מרדכי ע"ה ארנשטיין.























כתבות נבחרות