יום רביעי

סניף צבאות השם במגדל העמק הכתיר את המלך


לרגל יו"ד-י"א שבט 'ראש השנה להתקשרות' וחגיגת חמשה עשר בשבט, התאספו 200 חיילי וחיילות צבאות השם מתוחים ונרגשים לכנס צבאות השם ססגוני ומוצלח בו הכתירו את הרבי שליט"א כמלך המשיח.
תוכנית הכנס היתה גדושה ועשירה בתוכניות חסידיות. במהלך הכינוס הכריזו החיילים את שנים עשר הפסוקים ו'יחי אדוננו', שמעו על המשמעות הפנימית של יו"ד שבט ו'חמשה עשר בשבט' וצפו ב'מראות קודש' מיוחדים מהרבי שליט"א בקשר עם 'קבלת המלכות'.
במהלך הכינוס נחשף המבצע ההיסטורי של סניף מגדל העמק – 'משיחי', לדרבון ההשתתפות בפעילות צבאות השם והתקשרות איתנה לאד"ש, עם תגמולים חסידיים לחיילים המתמידים. בנוסף, חולקו כרטיסי חייל מגנטיים מיוחדים לחיילי הסניף, להנחה בהפקות הסניף והשתתפות במבצע הענק.
רגע השיא: מאתיים החיילים נעמדו לקבל את המלכות ולדרוש את ההתגלות בהכרזת 'יחי' ולאחר מכן חתמו ברצינות, לאחר קבלת החלטה טובה, על טופס 'קבלת המלכות' שנשלח לאד"ש. בהקרנה בלעדית הוקרן הסרט העלילתי 'אבטחה במלחמה' שהופק על ידי סניף מגדל העמק, השתתפו בהגרלת ענק על ספרי קודש ופרסים ערכיים. כשי קיבלו החיילים תמונה של הרבי לתלייה ליד המיטה ואת ירחון הסניף 'הקרב האחרון'.
הכנס אורגן על ידי תנועת הנוער צבאות השם בארץ הקודש סניף מגדל העמק.
מנהל הסניף – הרה"ח הרב משה זלמנוב, משלוחי הרבי מלך המשיח למגדל העמק ומרבני 'מכון הלכה חב"ד'. מפקדי צבאות השם – תמימים מקהילת חב"ד מגדל העמק וישיבות חב"ד באזור.
הכנס התקיים לזיכרון נשמת – ר' ישראל יצחק ומרת יוכבד ע"ה זלמנוב, הגה"ח הרב זלמן טוביה ע"ה אבעלסקי – שליח הרבי מלך המשיח ורבה הראשי של מדינת מולדובה.



















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

*רק תגובות מתאימות יתפרסמו לפי החלטת הנהלת האתר

כתבות נבחרות