יום ראשון

מגדל העמק: 700 ילדים חגגו לכבוד הרבי


לכבוד יום הולדתו ה-115 של הרבי מלובביץ' שליט"א מלך המשיח, נערך כנס הצדעה מלהיב במתנ"ס העירוני במגדל העמק, בהשתתפות מרגשת של שבע מאות (!) ילדי וילדות העיר.

תוכנית הכנס תוכננה בקפידה וההשקעה נראתה בכל פרט. הכנס נפתח באמירת 12 הפסוקים, הכרזת הקודש 'יחי אדוננו' בחיות מיוחדת ו'מראות קודש' ייחודיים מהרבי מלך המשיח אודות יום הולדת.

בחלק האומנותי של האירוע, מקהלת 'צבאות השם' מגדל העמק סחפה את הקהל עם מספר ניגוני חב"ד, במקצועיות רבה שהותירה את המאזינים משתאים. מיד לאחר מכן החלה תוכנית 'נותנים מתנה' – החלטה טובה משותפת של ילדי מגדל העמק לכבוד יום הולדתו של הרבי במצג משעשע, קליפ נפלא ושי אישי מקורי.

בתום התוכנית, הוקרן הסרט המרתק 'מכתב ממקסיקו' שצולם במקסיקו ובישראל עם מיטב השחקנים (בהפקת 'עולם ומלואו') מאות הילדים השתתפו בהגרלת פרסים ענקית על עשרות פרסים יקרי ערך (כרטיס טיסה בשמי הארץ, ספרי קודש, משחקי קופסא ועוד).

יישר כח גדול לכל התורמים בגופם ובממונם להצלחת כנס מוצלח זה, שבוודאי גורם נחת רוח רב לרבי ויגרום את התגלותו המיידית.



הכנס נערך על ידי תנועת הנוער 'צבאות השם' בארץ הקודש סניף מגדל העמק, בהנהלתו של הרה"ח הרב משה זלמנוב שליט"א, משלוחי הרבי מלך המשיח שליט"א למגדל העמק ומרבני 'מכון הלכה חב"ד', בעזרת אברכים מאנ"ש ומפקדי 'צבאות השם' - תלמידי התמימים מקהילת חב"ד במגדל העמק.
























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

*רק תגובות מתאימות יתפרסמו לפי החלטת הנהלת האתר

כתבות נבחרות