יום שלישי

שיא: 310,000 ש"ח למפקדים החדשים בצבאות השם




במעמד מיוחד שהתקיים בתחילת השבוע בכפר חב"ד, הגיעה לסיומה תוכנית ההכשרה המיוחדת של מפקדי העתיד של צבאות השם. במשך שנה שלמה תלמידי כיתות ח' השתתפו בתוכנית 'בדרך תמים' של סניפי צבאות השם וכעת הם זכו לקבל את המלגות עבור נסיעה לרבי מלך המשיח שליט"א • לדיווח וגלריה





במשך שנה שלמה, תלמידי כיתות ח', השתתפו בתוכנית 'בדרך תמים' של סניפי צבאות השם. את הערב פתח המנחה, המשפיע הרב פולע קורקוס בברכת ברוכים הבאים ללמעלה מ-150 תמימים שהגיעו מהסניפים בכל רחבי הארץ וכמובן שנוכחה נציגות נכבדה של חיילי סניף מגדל העמק ומרכזי סניף 'הנבחרת'.
אי אפשר שלא לחוש את האוויר המיוחד, בערב זה מגיע לסיומו השקעה של שנה שלמה. מתחילת שנה עברו החיילים תוכנית הכשרה מלאה, שתכין אותם כראוי לכניסה לתומכי תמימים ולתפקידם החדש כמפקדים בתנועת הנוער צבאות השם בארץ הקודש.
פעמים בשבוע נפגשו החיילים בסניף ולמדו בהתמדה מתוך הספר המיוחד 'בדרך תמים', ספר גדוש בתכני מרתקים. בתוכנית ניתן דגש מיוחד על לימוד תניא ומשניות בעל פה. חיילים שנבחנו פרקים שלמים ברצף אף קיבלו בונוס מיוחד. 
מידי עונה נערך מבצע מיוחד שכלל משימות אישיות וקבוצתיות, משימות עם ערך מיוחד כהכנה למפקד בצ"ה. על כל משימה ולימוד צברו החיילים סכומי כסף משמעותיים למלגה עבור כרטיס טיסה לרבי מלך המשיח, לחודש תשרי הקרוב. כל זה התנקז לערב אחד, האווירה המיוחדת סוחפת את כולם.
לאחר קריאת פרקו של הרבי, החל פאנל מיוחד ומרתק, בו קיבלו החיילים מוגש בהכנה לנסיעה לרבי מהי. המשפיעים הרב חיים לוי יצחק גינזבורגוהרב אליעזר אשכנזי, הטיבו לבאר ולהדריך כיצד ניגשים לנסיעה כזו. הרב אשכנזי אף מרחיב במשא נרגש על קו התפר בין חיילי צבאות ה' לחיילי בית דוד.
דבירו של הרבי למפקדי צבאות השם מובאים בוידיאו מיוחד ולאחרי עולה הרב לוי נחשון, מנהל צבאות השם ומרחיב על הזכות והחובה כמפקדים בצבאות השם.
קליפ וידיאו מסכם לכל השנה מוקרן סוחף את חיילי הסניפים שרואים על החוויות הרבות אותם צברו בסניף ובשבת המיוחדת שהתקיימה בחודש אדר לחברי התוכנית.
נציג החיילים עולה ומספר על המהפך שהתחולל בו בעקבות המפגשים בסניף.
לקול מחיאות כפיים נרגשות, עולים אלו שהשקיעו במשך שנה שלמה וליוו את החיילים באופן פרטני ולבבי, רכזי התוכנית מרחבי הארץ ומקבלים תעודת הוקרה.
רגע השיא הגיע, מצטייני הסניפים עולים לקבל תעודת סיום מפוארת, המהווה הכרה בהכשרה המאומצת שעברו במשך השנה. ויחד עם את את התלוש עם סכום הכסף אותו צברו לכרטיס טיסה.
מכאן יוצאים החיילים בהתרגשות רבה, ובאמונה כי עוד לפני חודש החגים כבר נטוס על עננים בגאולה השלימה תיכף ומיד.






כתבות נבחרות