יום שלישי

מאות סיכמו שנת פעילות מוצלחת במגדל העמק

כסיכום לשנת פעילות מוצלחת וגדושה בתוכניות וחוויות מיוחדות, התאספו בהתרגשות רבה 300 חיילי וחיילות צבאות השם לכנס ענק ומסכם, מלא בשלל תכנים מעניינים ומרתקים. הצלמת ש. שטרן מגישה גלריית תמונות מרהיבה




כסיכום לשנת פעילות מוצלחת וגדושה בתוכניות וחוויות מיוחדות, התאספו בהתרגשות רבה 300 חיילי וחיילות צבאות השם לכנס ענק ומסכם, מלא בשלל תכנים מעניינים ומרתקים.
לאחר כתיבת דו"ח המשתתפים לרבי שליט"א, החלה התוכנית עם מצג מיוחד המסכם את שנת הפעילות הפורייה.
מועדון שבועי לבנים ובנות בהשתתפות 160 חיילים מידי שבוע, התוועדויות מושקעות, עיתון חודשי בתפוצת ענק, כנסי 'הראלי', דיי קעמפ 'גן ישראל' מגדל העמק, מבצעי לימוד מהנים ועוד.
בסיום המצג, נקראו נציגי 5 סניפי צבאות השם במגדל העמק להכרזת 12 הפסוקים. את הכרזת הקודש 'יחי אדוננו' הכריזו כל החיילים משולהבים בעוז ובחיות הראויה, שהדהדה באיזור כולו.
על המסך הרחב, נראה הרבי שליט"א בכנס צבאות השם מעודד את החיילים ומתפלא שלא שרו את הניגון 'ווי וואנט משיח נאו'.. כמובן שהחיילים שרו מיד בשמחה והמשיכו לצפות בוידאו מיוחד ונדיר מהביקור ההיסטורי של הרבי מלך המשיח בקעמפ 'גן ישראל'.
החיילים הצטרפו בכוונה ובחיות לשירת החסידים 'יחי אדוננו', נוכח עידודיו הבלתי פוסקים של מלכנו משיחנו.
הקרנת בכורה של הסרט החינוכי 'לוחמים בחזית', עורר את הנקודה, שיש לפעול בכל רגע בחיינו עם ביטול לרצונו הקדוש של הרבי ובפרט ענינו העיקרי – 'להביא לימות המשיח'.
הרב מנחם מענדל שיחי' זלמנוב, מרכזי הסניף במגדל העמק בשנותיו הראשונות, עורר על חשיבותם של ילדי ישראל אצל הרבי משיח צדקנו וסיפר סיפור מפליא על הקשר המיוחד של בעלת ה'יארצייט' מרת יוכבד זלמנוב ע"ה עם הרבנית חנה, אמו של הרבי.
בסיום נערכה הגרלת פרסים וספרי קודש ענקית. כשי קיבלו החיילים שובר זיכוי ב'צבאות השם'.
הכנס נערך על ידי ארגון הנוער צבאות השם בישראל סניף מגדל העמק, בהנהלתו של שליח הרבי שליט"א למגדל העמק הרה"ח הרב משה שיחי' זלמנוב.
הכנס נערך לעילוי נשמת מרת יוכבד בת ר' חיים מאיר ע"ה זלמנוב, לרגל ה'יארצייט'. ובעלה הרה"ח ישראל יצחק ב"ר חיים מאיר.
הרה"ח זלמן טוביה ב"ר שמריהו ע"ה אבלסקי, שליחו של הרבי מלך המשיח למדינת מולדובה ורבה הראשי.

































כתבות נבחרות