יום שבת

חוויה ואושר במועדון צבאות השם במגדל העמק



חיילי צבאות השם ממלאים את שטח מועדון צבאות השם, פעמיים בכל שבוע, במתח והתרגשות. לא לחינם רגש וציפייה מיוחדים אלו. הקשר האישי למפקדים, העוצמה במסדרים, האהבה ללימוד הסיירתי המשותף, השמחה והאושר גודשים את הלב, על הזכות להיות חייל ב'נבחרת' – מגדל העמק • הצלם שמוליק פרידמן מגיש גלריית תמונות

חיילי צבאות השם ממלאים את שטח מועדון צבאות השם, פעמיים בכל שבוע, במתח והתרגשות. לא לחינם רגש וציפייה מיוחדים אלו. הקשר האישי למפקדים, העוצמה במסדרים, האהבה ללימוד הסיירתי המשותף, הכיף במשחקים ובכלל.. השמחה והאושר גודשים את הלב, על הזכות להיות חייל ב'נבחרת' – מגדל העמק.
ממש מחמם את הלב, לצפות בברק העיניים של הילדים, בשעת הפעילות. העונג והחדווה מכל רגע, ניכרים היטב. זהו צבא! נלחם בכל רגע להבאת ההתגלות, עם 'מארש' ניצחון ובשמחה.
הלימוד המהנה והמרתק, זהו אחד מעיקרי המפגש. הילדים מקשיבים בשקיקה. שואלים את הקשה להם ונענים בסבר פנים יפות. למדים הם, מה יקרה ברגעים הבאים – בביאת הרבי מלך המשיח. משננים הם היטב, כיצד ניתן 'לחיות' משיח וגאולה כיום.
במגדל העמק, סיסמת הארגון 'אנו רוצים משיח עכשיו', זה ממש מוטו המועדון כולו. כל מסדר וכל עת, מדברים ועוסקים בהתגלות המושלמת. בהכרזת הקודש 'יחי אדוננו'.
אין פלא, שבביאתם לשכונתם וביתם, מפיצים החיילים את הבשורה בעוז ובגאון. הרי זו האמת! במילא מובן ופשוט שכולם צריכים לזכות ולהכיר בה. חיילי ה'נבחרת' מאמינים בבטחה ש'הנה זה בא'.
זהו חינוך בדור השביעי, דור הגאולה.
המועדון מתופעל על ידי תנועת הנוער 'צבאות השם' סניף מגדל העמק, בריכוז הרב יוסף שיחי' ידגר ובניהול הרב משה שיחי' זלמנוב, שליח הרבי שליט"א למגדל העמק.































כתבות נבחרות