יום חמישי

אש ההתקשרות בוערת: 80 חיילים בדיי קעמפסח במגדל העמק


כשמונים חיילי צבאות השם פתחו היום בסערה את דיי קעמפ פסח 'גן ישראל מגדל העמק'. במהלך כל סדר היום החוויתי והגדוש בשלל הפעלות חסידיות ומהנות, הרגישו החיילים בעולם שונה – עולם של גאולה. את העוצמה לא ניתן לתאר. כאן כל אחד חש שהוא חייל בלגיון של מלך המשיח. הצלם שמוליק פרידמן מגיש גלריית תמונות מרהיבה


כשמונים חיילי צבאות השם פתחו היום בסערה את דיי קעמפ פסח 'גן ישראל מגדל העמק'. במהלך כל סדר היום החוויתי והגדוש בשלל הפעלות חסידיות ומהנות, הרגישו החיילים בעולם שונה – עולם של גאולה. את העוצמה לא ניתן לתאר. כאן כל אחד חש שהוא חייל בלגיון של מלך המשיח.
במהלך היום נהנו החיילים במסדרים עוצמתיים ותפילות בחיות מיוחדת, למדו בכיף מתוך חוברת הלימודים המעניינת 'מתעקשים', נבחנו תניא בעל-פה והשתעשעו בשלל פעילויות אטרקטיביות ואתגריות.
בנוסף לכך נחשפו בפעילות מיוחדת לשמות הסיירות ותוכנם הגאולתי, הצטחקו במערכוני שלישיית 'גן ישראל' והוכרז על מבצע משימות ופקודות מיוחד בבית ובשכונה, הנקרא ה'חייל בקרב'.
מחנה פסח 'גן ישראל מגדל העמק', מאורגן על ידי תנועת הנוער 'צבאות השם' בארץ הקודש סניף מגדל העמק. מנהל – הרב משה זלמנוב, שליח הרבי שליט"א למגדל העמק. מדריכי 'גן ישראל' – תלמידי התמימים מישיבות תומכי תמימים בארץ הקודש.























































































כתבות נבחרות