יום חמישי

מרשים: מאות בתהלוכת ל"ג בעומר במגדל העמק




כחמש מאות אנשים נשים וטף, השתתפו בתהלוכת ל"ג בעומר מרשימה, ססגונית ועוצמתית, כנס ענק וגדוש בתוכניות מרתקות עם 'טנק המבצעים' והדלקת מדורה מרכזית במגדל העמק, לנחת רוחו של הרבי מלך המשיח שליט"א • התהלוכה אורגנה על ידי תנועת הנוער 'צבאות השם מגדל העמק' בראשות שליח הרבי לעיר הרב משה זלמנוב • לגלרייה מרהיבה ודיווח מלא



כחמש מאות אנשים נשים וטף, השתתפו בתהלוכת ל"ג בעומר מרשימה, ססגונית ועוצמתית, כנס ענק וגדוש בתוכניות מרתקות עם 'טנק המבצעים' והדלקת מדורה מרכזית במגדל העמק, לנחת רוחו של הרבי מלך המשיח שליט"א.
היה זה מחזה מרהיב עין, לצפות במאות הצועדים בתהלוכת ל"ג בעומר בשכונה החרדית במגדל העמק. כולם עם כובעים מיוחדים על ראשם, מדבקות על דש בגדם ובלוני 'תהלוכת הילדים' כמובן ומחרים בקול את פסוקי התורה שבחר הרבי שליט"א, כאשר שלטי מבצעי הקודש של הרבי מלך המשיח בידם, חדורים בשליחות היחידה 'קבלת פני משיח'.
בסיום התהלוכה הססגונית לכבודו של רבי שמעון בר יוחאי, שגרמה קידוש שם ה' וליובאוויטש אדיר, התיישבו המשתתפים לכנס צבאות השם ענק ומלא בתוכניות מיוחדות. בסיום הכרזת 12 הפסוקים והכרזת הקודש 'יחי אדוננו', התקיימה הגרלת פרסים וספרי קודש ענקית בשימוש עם 'שעוני' ההגרלה והצגה מיוחדת אודות מהות היום.
מיד לאחר מכן, פנו המשתתפים להדלקת המדורה המרכזית. בנו של שליח הרבי מלך המשיח למגדל העמק הרב משה שיחי' זלמנוב, פתח את אירוע ההדלקה בדברי ברכה לתושבי 'השכונה החרדית' במגדל העמק ועורר את חשיבות הפעולות של כל אחד באשר הוא, לפעול את התגלותו של הרבי כמלך המשיח.
קבוצות מסודרות חולקו והועלו לסיור מעניין ב'טנק המבצעים', שבכניסתו לשכונה החרדית עורר עניין רב בשלל ה'מבצעים' הקדושים ובפרט בכרזתו הידועה 'ברוך הבא מלך המשיח'.
בינות לדברים, התקיימו ריקודי שמחה לרגל היום ודוכני פופקורן ו'ממלוחים' נוספים נפתחו עבור חיילי וחיילות צבאות השם. נעים היה לשמוע את ניגוני חב"ד ומשיח נשמעים ברמה ברחבי השכונה החרדית במגדל בעמק..
לאחר ההדלקה, הוזמן חבר מועצת העיר מגדל העמק ר' יקי שיחי' בן חיים. חבר המועצה הודה על שיתוף הפעולה עם חב"ד והבטיח שבעזרת השם השותפות תמשיך. "כך נקרב את המשיח"!
לחתימת האירוע, נקרא הרב נחום שיחי' ברגר, שדיבר אודות מהות היום ועורר על ההתקשרות לרשב"י שבדורנו ולימוד חסידות חב"ד.
בסיום, קיבל כל משתתף את ספרון 'השבת שהצילה', טרופית וקרטיב. חלוקה של הספר החדש של התהלוכות 'השבת של כולנו', דגל משיח וצבאות השם ועוד.
התהלוכה נערכה כל ידי תנועת הנוער 'צבאות השם' בארץ הקודש סניף מגדל העמק, בניהול הרב משה זלמנוב, משלוחי הרבי שליט"א לעיר ומרבני 'מכון הלכה חב"ד', בשיתוף אנ"ש חסידי חב"ד תושבי השכונה.
התהלוכה התקיימה בסיוע 'המרכז לחינוך ושליחות'.
תודה מיוחדת למשפחת אייזנשטיין, ר' מוטי בן חמו, ר' אבי שיחי' חן וכל אלו שתרמו בגופם וממונם להצלחת התהלוכה של הרבי מלך המשיח.
התהלוכה התקיימה לעילוי נשמת הרה"ח ישראל יצחק ומרת יוכבד ע"ה זלמנוב. הרה"ח זלמן טוביה ע"ה אבלסקי. הרה"ח משה מרדכי ע"ה ארנשטיין.








































כתבות נבחרות