יום שני

זמן קיץ לוהט במועדונים במגדל העמק



פעילות עונת זמן קיץ בחמשת מועדוני צבאות השם במגדל העמק, נפתחה בלהט עם מאות חניכים מרוצים ושמחים. הסגנון הייחודי של מתכונת הפעילות שמשלב ביצירתיות תוכן חסידי רב מלווה בכיף והנאה, מצליח להפתיע מחדש את המשתתפים שמודרכים באכפתיות בידי צוות פיקוד שהוכשר לכך במיוחד, במסגרת תנועת הנוער 'צבאות השם מגדל העמק' בראשות הרב משה זלמנוב. הצלם שמוליק פרידמן מגיש תיעוד מרהיב




פעילות עונת זמן קיץ בחמשת מועדוני צבאות השם במגדל העמק, נפתחה בלהט עם מאות חניכים מרוצים ושמחים. הסגנון הייחודי של מתכונת הפעילות שמשלב ביצירתיות תוכן חסידי רב מלווה בכיף והנאה, מצליח להפתיע מחדש את המשתתפים שמודרכים באכפתיות בידי צוות פיקוד שהוכשר לכך במיוחד.

יחד עם פעילויות גיבוש מושקעות ויצירות יוקרתיות, מצליחים אחראי התוכן של התנועה להכניס את מירב התוכן החסידי שחדור כמובן בענייני משיח, בצורה הפנימית והאיכותית ביותר לנוער הרך.

המועדון מתקיימים במסגרת תנועת הנוער 'צבאות השם' סניף מגדל העמק, בראשות הרה"ח הרב משה שיחי' זלמנוב, משלוחי הרבי מלך המשיח שליט"א למגדל העמק. בניצוחם של הרב יוסף שיחי' ידגר, הרב מיכאל שיחי' אלקיס, הרכזת קזצ'קוב, הרכזת דהאן, הרכזת שוורץ ובהדרכתם של עשרות בחורים ובחורות.






























כתבות נבחרות