יום רביעי

מאות במגדל העמק התאחדו לרגל ג' תמוז




ילדי קהילת חב"ד מגדל העמק התאספו בהתרגשות לכנס אחדות מיוחד, לרגל ג' תמוז. במהלך האירוע, צפו הילדים במראות קודש נדירים מהרבי מלך המשיח וקיבלו כשי את תמונת הנשיא. האהבה והאחווה בין החיילים, מוכיחים למעלה מכל ספק שרבינו חי וקיים. הכנס התקיים על ידי ארגון הנוער 'צבאות השם מגדל העמק' הצלם שמוליק פרידמן מגיש גלריית תמונות מרהיבה




ילדי קהילת חב"ד מגדל העמק התאספו בהתרגשות לכנס אחדות מיוחד, לרגל ג' תמוז. במהלך האירוע, צפו הילדים במראות קודש נדירים מהרבי מלך המשיח וקיבלו כשי את תמונת הנשיא. האהבה והאחווה בין החיילים, מוכיחים למעלה מכל ספק שרבינו חי וקיים. 

הלהט והברק בעיניים של הילדים שלא דועך ומתגבר בכל כנס 'ראלי', מעיד ללא ספק על כך שכנסי אחדות וגיבוש אלו הינם בכוחו של המצביא – הרבי שליט"א.

כמידי חודש בחודשו, נעמדו החיילים בתור לכתיבת דו"ח לרבי מלך המשיח על השתתפותם בכנס צבאות השם. הכרזות הקודש של 12 הפסוקים ו'יחי אדוננו' שנאמרו בעוז על ידי כלל החיילים, הדהדו בכל אזור אולם האירועים.

קטעי וידאו מיוחדים ומעובדים לילדים מנשיא דורנו, הוקרנו על המסך ובסיומם נשאלו הצופים על תוכן דברי הרבי. הגנרל התוועד על העובדה שעד כה לא זכינו להתגלות ועורר בחיות את החיילים לפעול את ההתגלות בפועל ממש.

לאחר הקרנת בכורה של הסרט 'בידיים שלך', נערכה הגרלת פרסים ענקית וכל חייל קיבל שי ואת מגזין הילדים 'הקרב האחרון'.

כנס צבאות השם התקיים במסגרת פעילות תנועת הנוער והילדים 'צבאות השם' סניף מגדל העמק, בניהול הרה"ח הרב משה שיחי' זלמנוב – משלוחי הרבי מלך המשיח למגדל העמק ומנהל 'מכון כשרות בהידור'. בריכוזו של הרב יוסף שיחי' ידגר ובפיקודם של תלמידי התמימים ואחיות התמימים.

הכנס נערך לעילוי נשמת הרה"ח ישראל יצחק ומרת יוכבד ע"ה זלמנוב. הרה"ח זלמן טוביה ע"ה הכהן אבלסקי. הרה"ח משה מרדכי ע"ה ארנשטיין.
























כתבות נבחרות