יום רביעי

שיא: 150 ילדים ב'גן ישראל מגדל העמק'



בשנת ה-14, דיי קעמפ 'גן ישראל מגדל העמק' כבש שיא חדש. 150 חיילים מקהילת חב"ד מגדל העמק והאיזור, נהנו ביום סוער וגדוש בסדר יום עשיר ותוכנייה איכותית ואטרקטיבית. כלל הפעילויות והתכנים סבבו סביב נושא אחד: להתעלות למצב גאולתי ולהביא התגלות • מחנה הקיץ נערך על ידי תנועת הנוער 'צבאות השם' • צלם הדיי קעמפ שמוליק פרידמן מגיש גלריית תמונות


בשנת ה-14, דיי קעמפ 'גן ישראל מגדל העמק' כבש שיא חדש. 150 חיילים מקהילת חב"ד מגדל העמק והאיזור, נהנו ביום סוער וגדוש בסדר יום עשיר ותוכנייה איכותית ואטרקטיבית. כלל הפעילויות והתכנים סבבו סביב נושא אחד: להתעלות למצב גאולתי ולהביא התגלות.
השכם בבוקר התמלא קמפוס הדיי קעמפ בהמוני חיילים דרוכים ומרוגשים לקראת פתיחת הדיי קעמפ. בשורות ישרות ומסודרות נעמדו החיילים למסדר בוקר עוצמתי, בהכרזות 12 הפסוקים ו'יחי אדוננו' שהרעידו את האיזור וגרמו לקידוש שם ליובאוויטש.
לפני התפילה שרו כל החיילים את פרק מ"א בתניא והחלו בתפילה. כזו תפילה חיה ותוססת לא נראתה זמן רב.. בחיות ומתוך הסידור התפללו החיילים והכריזו את ה'אמני'ם' בשטורעם, כיאה לחיילי 'הנבחרת'.
בארוחת בוקר התוועדו הסיירות עם המפקדים ושמעו סיפורים מרתקים. רגע לפני שעת הלימודים, נלמד המנון הדיי קעמפ של השנה בנושא 'מתחילים לחיות – מתעלים למצב של גאולה' ונחשף מבצע הדיי קעמפ, בשיתוף משרד הפעילות והלימודים.
זר לו היה נקלע לאיזור, יכול היה לחשוב שמדובר בזמן השיא של הלימודים במסגרת הלימודית של כל השנה.. ברצינות ובהנאה למדו הסיירות את דפי הלימודים המושקעים 'מתעלים' ומילאו את דפי העבודה.
פעילות הפתיחה 'מסע כומתה' כבשה את כלל החיילים באש ומלחמה של קדושה, עד לגילוי שמות הסיירות ומשמעותם. בסיום מסדר צהריים והתעמלות חסידית, צחקו החיילים במערכוני שלישיית 'משפחת סוויצ'.
מחנה הקיץ 'גן ישראל מגדל העמק' מאורגן על ידי תנועת הנוער צבאות השם בישראל סניף מגדל העמק, בניהולו של הרב משה זלמנוב, משלוחי הרבי לעיר ומרבני 'מכון הלכה חב"ד'.
הדיי קעמפ מתקיים לעילוי נשמת הרב ישראל יצחק ומרת יוכבד ע"ה זלמנוב, הרב זלמן טוביה ע"ה אבלסקי, שליח הרבי מלך המשיח ורבה הראשי של מדינת מולדובה והרב חיים לוי יצחק ע"ה גינזבורג.





























כתבות נבחרות