יום ראשון

במעמד חגיגי: השקת הסידור החסידי של צבאות השם



ביום חג הגאולה י"ט בכסלו נערך במפקדת תנועת הנוער צבאות השם בארץ הקודש, מעמד חגיגי ומיוחד השקת הספר החדש והמהפכני של צבאות השם: הסידור החסידי – אשר אחד מאבני החסידות היא עבודת התפילה. במעמד נכחו: רב העיר, ראש העיר ונכבדים נוספים • צילום: אלישמע סנדמן • לכתבה המלאה וגלריית תמונות


אין מתאים יותר מלקיים השקה חגיגית לסידור החסידי מאשר ביום הבהיר, חג הגאולה י"ט כסלו. אחד מאבני החסידות היא עבודת התפילה. התפילה היא היסוד של סדר יום יהודי חסידי. הסידור החדש של צבאות השם סולל לראשונה דרך, למתפלל המתחיל, להתחבר תפילה.
בסידור שלל מדורים המקרבים את לב הלומד להבנה המילים והרגשת החיבור לה' בעת התפילה. התגובות הרבות ונלהבות שהגיעו מאז הוצאת הספר מלמדות עד כמה היה חסר סידור כזה בדורנו.
לציון ההשקה נערך מעמד מיוחד במשרדי מפקדת צבאות השם בנוף הגליל. המעמד נפתח בהקרנת קליפ וידיאו על מעלת הסידור והפעולה המיוחדת שלו על חיילי צ"ה
רב העיר, הרב ישעיהו הרצל נשא דברי ברכה במעלת היום והקשר לפעילות "ופרצת" שנעשית ע"י צבאות ה'.
הרב דוד נחשון יו"ר צבאות השם, הרחיב בהסבר על הבשורה הגדולה הטמונה בסידור החסידי ועל הקשר הישיר ל'יום בשורה' י"ט כסלו. שכל זאת מצטרף לתנופה האדירה של פעילות צ"ה.
בסיום דבריו העניק הרב נחשון לידיד חב"ד ראש העיר מר רונן פלוט חולצת צבאות ה' ממוסגרת כהוקרה על עזרתו הרבה למוסדות חב"ד בכלל ולתנועת הנוער בפרט.
ראש העיר מר רונן פלוט ריגש את המשתתפים בדברים היוצאים מהלב על הקשר החם והמיוחד שחש כלפי חב"ד, על כך שהוא גאה שמהעיר הזאת יוצאת הפעילות לכל רחבי הארץ, ועל המחויבות שלו להמשיך לתמוך בארגון.
מנהל צ"ה, הרב לוי נחשון הודה לכל הצוות הגדול שעמל ועסק בכתיבה, עריכה והוצאת הספר באופן מהודר, וכן לר' איציק שמואלי שבאדיבותו יצא הספר במהדורה אלבומית מיוחדת ובפורמט המשובח ביותר, לסיום העניק לו הרב נחשון אות מגן צ"ה כהוקרה על השותפות והתמיכה בפעילות צבאות ה'
הר' שמואלי דיבר בהתרגשות על הזכות להיות שותף ולתמוך בארגון צבאות ה', אותו הקים הרבי מלך המשיח להביא את ההתגלות בפועל ממש.
את המעמד כיבדו מ"מ ראש העיר מר אלכס גדלקין, ראש ישיבות חב"ד ורב ביהכנ"ס מרכז העיר הרב מנדי נחשון, חבר מועצת העיר ר' מנחם גנדל.










כתבות נבחרות