יום שני

מאות ילדים חיממו את מגדל העמק • גלרייה


תוכנית מגוונת ועשירה התקיימה בכנס צבאות השם, בו השתתפו בשמחה מאות ילדי וילדות מגדל העמק. 12 הפסוקים ו'יחי', חידון חנוכה מולטימדיה מושקע, תוכנית וידאו מיוחדת של הרבי מלך המשיח וילדי ישראל בחג החנוכה, הקרנה בלעדית של סרט מעניין מבית היוצר של התנועה הארצית, הגרלת פרסים ענקית ושי אישי  הכנס נערך על ידי תנועת הנוער 'צבאות השם מגדל העמק' בראשות שליח הרבי למגדל העמק הרב משה זלמנוב  הצלם שמוליק פרידמן מגיש גלריית תמונות מרהיבה




הכנס נפתח בדברים על מהותו של יום וחשיבות שנת תש"פ להתגלות מושלמת של נשיא דורנו.

לאחר הכרזת שנים עשר הפסוקים שהדהדו בכל הסביבה, נעמדו כלל המשתתפים להכרזת 'יחי אדוננו' עוצמתית מלאת ביטחון וציפייה לראות את מלכנו.

רכז סניף מגדל העמק, הרב יוסף שיחי' ידגר, הסביר לילדים את חשיבות ההשתתפות בכלל המועדונים השבועיים וחשף את התוכנית המלאה שתתקיים, יחד עם שלל המבצעים ו'אלבום התפילה'.

בקשר לחג החנוכה, הוקרנו מראות קודש של הרבי מלך המשיח יחד עם חיילי צבאות השם בהדלקת החנוכייה. בנוסף לאלו, צפו הילדים בביטויים מיוחדים של הרבי שליט"א על חשיבות העבודה בתפילה גם לילדים.

המתח גבר בין הילדים בכל שאלה שהוצגה על המסך, בעיצומו של החידון המיוחד על חנוכה, משולב במולטימדיה מושקעת.

הגנרל נשא את דברו והזכיר על החשיבות לחבר ילדים חדשים לצבאות השם, לנחת רוחו של הרמטכ"ל.

בסיום, צפו הילדים בסרט עלילתי וחינוכי מבית היוצר של תנועת הנוער 'צבאות השם' בישראל והשתתפו בהגרלת פרסים וספרי קודש ענקית.

בסיום קיבל כל משתתף שי אישי, דמי חנוכה, סופגנייה ונעטפה מ'אלבום התפילה'.

כהחלטה טובה קיבלו הילדים לכוון בעוד קטע אחד בתפילה עד ה' טבת - 'דידן נצח'.

כנס 'זאת חנוכה' ה'תש"פ נערך על ידי תנועת הנוער 'צבאות השם' במגדל העמק, בריכוזו של הרב יוסף שיחי' ידגר ובהנהלת הרב משה שיחי' זלמנוב, שליח הרבי שליט"א למגדל העמק ומרבני 'מכון הלכה חב"ד'.

לעילוי נשמת הרב ישראל יצחק ומרת יוכבד עליהם השלום זלמנוב, הרב זלמן טוביה עליו השלום אבלסקי, הרב משה מרדכי עליו השלום ארנשטיין, הרב חיים לוי יצחק עליו השלום גינזבורג.


















כתבות נבחרות