יום ראשון

צבאות השם הארצי: הרכזים התכנסו באירוע מרשים

רכזים חבד

עשרות רכזי סניפי תנועת הנוער 'צבאות השם' התכנסו לערב הכשרה והיערכות לקראת פתיחת עונת הקיץ בסניפים. התוכניות החדשות נחשפו והרב דוד נחשון - יושב ראש 'צבאות השם' בישראל, התוועד עם הרכזים על 'לכתחילה אריבער' בסניפי צבאות השם • השתתפו רכזי תנועת הנוער 'צבאות השם מגדל העמק' ובראשם הרב יוסף ידגר והרב לוי חרותי  צילום: ניתאי אבל • לדיווח וגלריה


בשעה היעודה התקבצו מכל רחבי הארץ קציני הסניפים, אברכים נמרצים הפועלים בכל השנה בשליחות הרבי מלך המשיח ומנצחים על פעילות צבאות השם בעירם. במרכז ההכשרה וההדרכה של צבאות השם דואגים שכל רכז ומפקד יעברו הכשרה מתאימה טרם כניסתם לתפקיד, על מנת לקבל כלים מתאימים לעבודת הקודש עם החיילים.

מנהל אגף הסניפים הרב שלמה דיקשטיין מסכם את ההצלחה האדירה באירוע הארצי של צבאות השם באצטדיון בלומפילד, ערב י"א ניסן. אשר בהתגייסות של כולם הצליחו להביא את הרבבות לאירוע האדיר לנחת רוח הרבי מלך המשיח. האירוע התקיים בב' אייר והרכזים משתפים ב'לכתחילה אריבער' שלהם, כיצד הם נתקלים בכך בעבודה היום יומית עם החיילים בסניף.

הרב יוסי בן ציון חושף לנוכחים את המטרות והיעדים של תוכנית הדרגות ושל מבצע הקיץ הענק, הכולל הפקות חדשות ומגוונות שיספקו לחיילים תוכנית מלאה, חסידית וחוויתית בסניפים. בהתאם לנושא השנתי, מותאם לרמות הגיל השונות של החיילים.

סבב הרצאות קצרות מפי רכזי הסניפים ובראשם רכז סניף מגדל העמק - הרב יוסף ידגר, אשר משתפים מניסיונם העשיר, כל אחד בתחום התמחותו. יושב ראש ניידות חב"ד וצבאות השם בארץ הקודש - הרב דוד נחשון, מתוועד ארוכות עם הרכזים על קיום התביעה של הרבי 'עשו כל אשר ביכולתכם' ועל המענות המיוחדות שזכה לקבל מהרבי מלך המשיח בנוגע לצבאות השם.

השחק החסידי מיכאל וויגל מעביר סדנא מרתקת ומשעשעת, על כלים מעולם הדרמה שניתן ליישם בחינוך החיילים. וויגל מצליח לרתק את הרכזים בכישרון רב והנאה רבה נסוכה על פניהם. לכל סניף מחכה ביציאה ארגז גדוש: ספרי לימוד חדשים, חוברות הדרכה מפורטות, חומרי פרסום, אביזרי פעילות, חוברות עבודה חדשות, כרטיסי הגירוד ועוד ועוד…

מכאן יצאו הרכזים והמפקדים מוכנים לחודשי הפעילות הקרובים, בחיות מחודשת, בתנופה משמעותית ובבטחון שעוד הרגע נעמוד לפני הרבי בהתגלות וחיילי צבאות השם יעמדו בשורה הראשונה עם המדים המיוחדים ויכריזו לפניו 'יחי אדוננו'.

רכזים צבאות השם

רכזים צבאות השם2

רכזים צבאות השם3

רכזים צבאות השם4

רכזים צבאות השם4

רכזים צבאות השם5

רכזים צבאות השם6

רכזים צבאות השם

רכזים צבאות השם8

רכזים צבאות השם10

רכזים צבאות השם92

רכזים צבאות השם85

רכזים צבאות השם30

רכזים צבאות השם75

923רכזים צבאות השם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

*רק תגובות מתאימות יתפרסמו לפי החלטת הנהלת האתר

כתבות נבחרות