יום שני

מיוחד: הרב גרוסמן ביקר בסניף צבאות השם במגדל העמק


לרגל חמישה עשר בשבט השתתפו ילדי מגדל העמק בהפעלה חוויתית במועדוני 'צבאות השם' במגדל העמק, שפועלים מידי שבוע. רב העיר הרב יצחק דוד גרוסמן, הגיע לביקור מיוחד לאחר מסדר עוצמתי. הרב דיבר עם החיילים על מהותו של חמישה עשר בשבט, והמסרים שלומדים מיום זה ומאילן שעושה פירות ופירי פירות. לאחר מכן, נהנו מסדנת 'פרחים טעימים', בה הכינו ויצרו פרחים וצורות ייחודיות מפירות יבשים • לדיווח המלא ותמונות מהשטח

•••

לרגל חמישה עשר בשבט השתתפו ילדי מגדל העמק בהפעלה חוויתית במועדוני 'צבאות השם' במגדל העמק, שפועלים מידי שבוע. רב העיר הרב יצחק דוד גרוסמן, הגיע לביקור מיוחד לאחר מסדר עוצמתי. הרב דיבר עם החיילים על מהותו של חמישה עשר בשבט, והמסרים שלומדים מיום זה ומאילן שעושה פירות ופירי פירות. 

לאחר מכן, נהנו מסדנת 'פרחים טעימים', בה הכינו ויצרו פרחים וצורות ייחודיות מפירות יבשים. לסיום בירכו החיילים ברכות על פירות משבעת המינים, כשאת האווירה המרוממת ניתן היה לראות על פניהם של החיילים. 

רכז הסניף מספר כי 'תוכניות והפתעות רבות בדרך לפיתוח הסניף בעיר לטובת חיילי צבאות השם ממגדל העמק והסביבה', עוד הוסיף 'ברוך השם הרישום הולך וגדל מיום ליום והתגובות החמות מההורים שילדיהם רשומים בסניף מחממות את הלב וגורמות להמשיך בעשייה המבורכת לטובת חיילי צבאות השם בקהילת מגדל העמק'.


















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

*רק תגובות מתאימות יתפרסמו לפי החלטת הנהלת האתר

כתבות נבחרות