יום חמישי

'הנבחרת': 100 חיילים בדיי קעמפסח תוסס



דיי קעמפסח 'גן ישראל מגדל העמק', החל היום עם 100 חיילים נרגשים ושמחים. מסדרים עוצמתיים, תפילות בחיות, תוכנית לימודים ומבצע בקשר ל'חיי"ם' שנה לנשיאות הרבי מלך המשיח, כל אלו ועוד, הינם חלק ממתכונתו המיוחדת של הדיי קעמפ. לגלרייה מרהיבה ודיווח





דיי קעמפסח 'גן ישראל מגדל העמק', החל את הפעילות עם 100 חיילים נרגשים ושמחים. מסדרים עוצמתיים, תפילות בחיות, תוכנית לימודים ומבצע בקשר ל'חיי"ם' שנה לנשיאות הרבי מלך המשיח שליט"א, כל אלו ועוד, הינם חלק ממתכונתו המיוחדת של הדיי קעמפ. 

במהלך הדיי קעמפ, השתעשעו החיילים בפעילויות מגוונות וסוחפות:
מסדרים עוצמתיים, תפילות באנרגיה של קדושה, תוכנית לימודים מעניינת המבארת את דיני חג הפסח ולימוד שיחות של הרבי בעניני גאולה ומשיח – בשילוב חוברת לימודים ומשימות מיוחדות המנגישים את החומר הנלמד בדרך חווייתית ורבת-עניין, התוועדויות אישיות מאלפות עם המפקדים, מבצע 'מתנה למלך' – לימוד תניא קדישא בעל פה ויישום משימות קרביות בבית ובשכונה לזירוז ההתגלות, תחרות סיירות מחממת, מערכוני שלישיית 'מנחם, פולע' ורלי' קומיים ועוד.

דיי קעמפסח 'גן ישראל' – מגדל העמק, נערך על ידי תנועת הנוער 'צבאות השם' מגדל העמק, בהנהלת הרב משה זלמנוב שליט"א, שליח הרבי מלך המשיח למגדל העמק ומרבני 'מכון הלכה חב"ד' ומפקדי צבאות השם - תלמידי התמימים מקהילת חב"ד מגדל העמק.

לעילוי נשמת: הרה"ח ישראל יצחק ומרת יוכבד ע"ה זלמנוב. הרה"ח הרב זלמן טוביה ע"ה אבלסקי.































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

*רק תגובות מתאימות יתפרסמו לפי החלטת הנהלת האתר

כתבות נבחרות