יום ראשון

100 חיילים. מטרה אחת. התגלות!



הנאה חסידית וחוויה אטרקטיבית, עברו על למעלה ממאה חיילים, בדיי קעמפ פסח 'גן ישראל מגדל העמק', שמתקיים למעלה מעשור. כלל תוכניות הדיי הקעמפ העשירות והמגוונות, סבבו סביב נושא אחד: התגלותו המיידית של הרבי שליט"א מלך המשיח  הדיי קעמפ מתקיים על ידי תנועת הנוער צבאות השם מגדל העמק  הצלם שמוליק פרידמן מגיש גלריית תמונות מרהיבה



הנאה חסידית וחוויה אטרקטיבית, עברו על למעלה ממאה חיילים, בדיי קעמפ פסח 'גן ישראל מגדל העמק', שמתקיים למעלה מעשור. כלל תוכניות הדיי הקעמפ העשירות והמגוונות, סבבו סביב נושא אחד: התגלותו המיידית של הרבי שליט"א מלך המשיח.

מידי יום, בסיום מסדר הבוקר העוצמתי, ניגשו החיילים לשירת פרק ל"ב ותחילת פרק מ"א בתניא כהכנה לפני התפילה. התפילה בדיי קעמפ, נאמרת על ידי החיילים בחיות ובשמחה מתוך הסידור ובסיומה מכריזים החיילים בעוז 'יחי אדוננו'.

שעת ארוחת הבוקר, זהו זמן איכות חסידי, אותו מנצלים המפקדים להתוועדות ספונטנית עם חיילי הסיירת ובסופה אמירת 'ברכת המזון' כיאה לחיילי 'הנבחרת'. לאחר הפסקה מרעננת, אותה חיילים רבים מנצלים לשינון תניא בעל-פה, נכנסים כל החיילים ללימוד סיירתי משותף מתוך חוברת לימודים שנערכה במיוחד על ידי משרד הלימודים.

הלימודים המרתקים לא נעצרים בחוברת. כל הפעילות החוויתית והאטרקטיבית, בנויה כהמשך לחומר הלימודים אותו למדו הילדים. בפעילות החיילים מוציאים את האנרגיות ובמלוא המרץ. בסיום הפעילות, מירב החיילים נחים מעט ומעבירים חוויות.

במסדר צהריים שמסכם את היום המלא וגדוש, נעמדים הסיירות בסדר מופתי. בהכרזות 12 הפסוקים, האיזור רועש מהד ההכרזות. התעמלות צהריים על מושגים חסידיים וסיסמאות הסיירות נשמעות בתוקף. לפני הכרזת הקודש 'יחי אדוננו', מסביר הגנרל את משמעותה של ההכרזה, בפרט בעומדנו ב'חיי"ם' שנה לנשיאות הרבי מלך המשיח. את ההכרזה החיילים מכריזים ב'שטורעם' גדול ובכוונה רבה להביא התגלות נאו.

למערכון שלישיית 'מנחם, פולע ורלי' מחכים כל החיילים בצפייה. השלישייה מצליחים לגרום לכך, שגם הצוות הבכיר מצטחק.. לסיום, כל חייל מקבל קרטיב מרענן.

הדיי קעמפ פסח 'גן ישראל מגדל העמק', מאורגן על ידי תנועת הנוער צבאות השם בארץ הקודש סניף מגדל העמק, בהנהלת הרב משה זלמנוב, משלוחי הרבי למגדל העמק.

לעילוי נשמת הרה"ח ישראל יצחק ומרת יוכבד ע"ה זלמנוב. הגה"ח הרב זלמן טוביה ע"ה אבלסקי, שליח הרבי מלך המשיח למדינת מולדובה ורבה הראשי.
  





































כתבות נבחרות