יום שלישי

ימי מחנאות וספורט מהנים ואתגריים במגדל העמק


ימי מחנאות וספורט מהנים ואתגריים, עברו על 150 חיילי דיי קעמפ 'גן ישראל מגדל העמק'. תחרויות ספורטיביות, הכנת מחנה אוהלים ובישולים בשטח, יציאה לפארק מלבב, פעילויות דינמיות ועוד. מחנה הקיץ נערך על ידי ארגון הילדים 'צבאות השם מגדל העמק' • צלם הדיי קעמפ שמוליק פרידמן מגיש גלריית תמונות



ימי מחנאות וספורט מהנים ואתגריים, עברו על 150 חיילי דיי קעמפ 'גן ישראל מגדל העמק'. תחרויות ספורטיביות, הכנת מחנה אוהלים ובישולים בשטח, יציאה לפארק מלבב, פעילויות דינמיות ועוד.
בתחילת היום נצבו החיילים הכן למסדר ותפילה עוצמתיים ופנו לארוחת בוקר, בשילוב התוועדויות המפקדים. לימוד מרתק ומשולב עם סרטוני מדיה להתענינות בלימוד ולאחר מכן פעילות מיוחדת ויציאות מהשטח מענינות.
מבצע 'החייל בקרב' בשיאו ומידי יום מגישים החיילים את חתימות ההורים על ביצוע המשימות בבית ובשכונה, לנחת רוחו של הרבי מלך המשיח שליט"א.
משרד הלימודים 'מתקשרים – כי הרבי הוא הכל', יצא במבצע מיוחד ללימוד תניא בעל-פה ובו נבחנו החיילים על מאות שורות תניא. ככלל, חיילי 'הנבחרת' מנצלים כל רגע וכל הפסקה לשינון ובחינה של תניא.
במסגרת מבצע 'משיח סאלדאט', המשותף למשרד הפעילות והלימודים, למדו החיילים בעיון את חוברת הלימודים המרתקת 'הרבי שלי' וענו על בחינה בעל-פה.
מחנה הקיץ 'גן ישראל מגדל העמק' נערך על ידי תנועת הנוער צבאות השם סניף מגדל העמק, בניהול הרב משה זלמנוב, משפיע בקהילת חב"ד מגדל העמק ומשלוחי הרבי לעיר.



































































































כתבות נבחרות