יום ראשון

בפעם ה-71: המגזין 'הקרב האחרון' בתפוצת ענק



מגזין צבאות השם 'הקרב האחרון', הינו עלון מושקע ומקצועי, שמעביר את שלל תכני החסידות וענייני משיח בהנגשה חוויתית ומהנה למאות ילדים ונוער בכל איזור הצפון. מערכת העיתון שמה לעצמה מטרה להחדיר בילדים את מטרתם העיקרית כחיילי צבאות השם – לקחת אחריות ולהביא את הגאולה השלימה  המגזין יוצא לאור על ידי ארגון הנוער 'צבאות השם מגדל העמק' • לתמונות


מגזין צבאות השם 'הקרב האחרון', הינו עלון מושקע ומקצועי, שמעביר את שלל תכני החסידות וענייני משיח בהנגשה חוויתית ומהנה למאות ילדים ונוער בכל איזור הצפון. מערכת העיתון שמה לעצמה מטרה להחדיר בילדים את מטרתם העיקרית כחיילי צבאות השם – לקחת אחריות ולהביא את הגאולה השלימה.
זה לא סוד שהילדים של היום, מחפשים עניין ומקצועיות יותר מתמיד. עשרות כתבות התוכן המעניינות ושלל המדורים החסידיים השופעים תוכן יהודי חסידי שחדור בעניינו העיקרי של נשיא דורנו – קבלת פני הרבי מלך המשיח.
החל מהתוועדות חסידותית מעובדת, סיפור ניסי מהרבי מלך המשיח שליט"א, שעשועונים, חידות, פתגמים, עובדות, תמונות נדירות וכתבי יד קודש מהרבי, בקומיקס, חדשות מהמפקדה, שיחות הרבי מנוסחות ומסוגננות לילדים ועוד.
העלונים מחולקים בכל איזור הצפון ובאיזור עמק יזרעאל.
המגזין יוצא לאור על ידי ארגון הנוער 'צבאות השם' סניף מגדל העמק, בהנהלת הרב משה זלמנוב – שליחו של הרבי מלך המשיח למגדל העמק ומנהל 'מכון כשרות בהידור', בהגהת אנשי חינוך ומשפיעים.












כתבות נבחרות