יום שלישי

מאות ילדים לומדים גאולה במגדל העמק



זה למעלה מעשור שמתקיים 'סדר גאולה ומשיח' בת"ת במגדל העמק. 250 ילדים מתאספים, בזמנים שונים, ללימוד משותף של ה'דבר מלכות' השבועי וענייני גאולה ומשיח מעובדים לנוער. ללא ספק, ש'סדר' זה הופך את זמנם של המשתתפים ל'הפסקה חסידית' • 'סדר גאולה ומשיח' מתקיים תחת תנועת הנוער 'צבאות השם מגדל העמק' ועל ידי תלמידי כיתה ח' • לדיווח וגלריית תמונות

זה למעלה מעשור שמתקיים 'סדר גאולה ומשיח' בת"ת במגדל העמק. 250 ילדים מתאספים, בזמנים שונים, ללימוד משותף של ה'דבר מלכות' השבועי וענייני גאולה ומשיח מעובדים לנוער. ללא ספק, ש'סדר' זה הופך את זמנם של המשתתפים ל'הפסקה חסידית' מנוצלת…
מדהים ומפליא לצפות בכמות הגדולה של חיילי צבאות השם, שמעריכים את זמנם החופשי ומנצלים אותו ללימוד פורה בשיחותיו האחרונות (לעת-עתה) ששמענו מהרבי שליט"א בשנים תנש"א תשנ"ב – שיחות ה'דבר מלכות'.
כולם עוקבים בשקיקה בדפי ה'דבר מלכות לנוער', תוך כדי חלוקת כיבוד קל ועונים לשאלות אחראי ה'סדר' בשליפה זריזה, המעידה על בקיאות בנלמד.
בסיום מכריזים החיילים את הכרזת 'יחי אדוננו' ונערכת הגרלת פרסים ועדכונים על מבצעי ה'סדר' וכדו'. יעיד כל 'מיגדליסט' בוגר, שאת החיות בענייני גאולה ומשיח – הוא קיבל ב'סדר גאולה ומשיח' בת"ת..
'סדר גאולה ומשיח' מתקיים תחת תנועת הנוער 'צבאות השם' סניף מגדל העמק, בניהול תלמידי כיתה ח' והם: משה דודו צדוק בליניצקי, ברוך שניאור זלמנוב, מנחם מענדל שמעון ואקנין, לוי יצחק מקמל, מנחם מענדל קעניג ויוסף יצחק קעניג.
יישר כח גדול לכל התורמים בממונם וגופם להצלחת ה'סדר'!


  
























כתבות נבחרות