יום שישי

הנה זה בא: נפתח הרישום למחנה הקיץ 'גן ישראל מגדל העמק'


חוויה חסידית בלתי נשכחת: לאחר חשיפת הטיזר הראשוני, אנו חושפים את מודעת הפתיחה של קמפיין הרישום של מחנה הקיץ 'גן ישראל מגדל העמק', שחוגג 18 שנים של הצלחה עם אלפי חניכים ובוגרים • מחנה הקיץ האיכותי פותח את שעריו עבור חיילי צבאות השם ממגדל העמק והסביבה, מעולים לכיתה א' עד לעולים לישיבה, בימים י"ב-כ"ג מנחם אב • השילוב הייחודי של מפקדים מסורים, הנהלה מקצועית, חומר לימודים מרתק, ויחס אישי וחם לכל חייל, יוצרים יחד פסיפס מושלם של מחנה קיץ מהנה, חוויתי וחסידי! • מחיר מסובסד לנרשמים עד י"ב תמוזלהרשמה מהירה אונליין הקליקו כאןלפרטים המלאים

•••

לאחר חשיפת הטיזר הראשוני, אנו חושפים את מודעת הפתיחה של קמפיין הרישום של מחנה הקיץ 'גן ישראל מגדל העמק', שחוגג 18 שנים של הצלחה עם אלפי חניכים ובוגרים.

מחנה הקיץ האיכותי פותח את שעריו עבור חיילי צבאות השם ממגדל העמק והסביבה, מעולים לכיתה א' עד לעולים לישיבה, בימים י"ב-כ"ג מנחם אב.

השילוב הייחודי של מפקדים מסורים, הנהלה מקצועית, חומר לימודים מרתק, ויחס אישי וחם לכל חייל, יוצרים יחד פסיפס מושלם של מחנה קיץ מהנה, חוויתי וחסידי!

זו ההזדמנות שלכם להעניק לילדיכם חוויה כיפית חסידית ואמיתית, בשילוב אטרקציות ופעילויות מיוסדות על התקשרות איתנה לרמטכ"ל - הרבי מלך המשיח שליט"א.

חדש! לתושבי נצרת עילית, עפולה והסביבה הסעה יומית.

להרשמה חייגו עכשיו (ניתן בסמס):

054.995.2610.

מחיר מסובסד לנרשמים עד י"ב תמוז.

או שלחו לאימייל של תנועת הנוער 'צבאות השם מגדל העמק':

tzhm770@gmail.com‏.

מחנה הקיץ מתקיים תחת 'רשת מחנות הקיץ' שעל ידי תנועת הנוער 'צבאות השם' בארץ הקודש, ומהווה המשך לפעילות הרצופה של הסניף עם חיילי צבאות השם בעיר במשך השנה, אשר פועל זה כשלושים שנה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

*רק תגובות מתאימות יתפרסמו לפי החלטת הנהלת האתר

כתבות נבחרות