יום שבת

גן ישראל מגדל העמק: 150 חיילים מאושרים בטיול אטקרקטיבי




יום עמוס ועשיר עבר בשמחה והנאה על 150 חיילי 'הנבחרת' – 'גן ישראל מגדל העמק'. החל מפעילות סוערת, ממשיך בביקור היסטורי ב-770 בכפר חב"ד וכלה במסדר עוצמתי של כלל חיילי 'גן ישראל' ופארק המים הגדול בישראל • מחנה הקיץ מאורגן על ידי תנועת הנוער 'צבאות השם מגדל העמק' • צלם הדיי קעמפ שמוליק פרידמן מגיש גלריית תמונות




יום עמוס ועשיר עבר בשמחה והנאה על 150 חיילי 'הנבחרת' – 'גן ישראל מגדל העמק'. החל מפעילות סוערת, ממשיך בביקור היסטורי ב-770 בכפר חב"ד וכלה במסדר עוצמתי של כלל חיילי 'גן ישראל' ופארק המים הגדול בישראל.
משרד הלימודים הכריז על מבצע לשינון ובחינה על שורות תניא בעל-פה בזמן הנסיעה באוטובוס ובעקבות כך נבחנו החיילים בזמן הנסיעה בלבד על 680 שורות תניא!
לאחר פעילות הכנה מתאימה וסוערת, נגשו החיילים בהתרגשות לעבר בית אגודת חסידי חב"ד 770 בכפר חב"ד. הרב ישראל מיידנצ'יק, מנהל הבנין, הסביר לחיילים על מעלת המקום ובסיום סייר עמם בשטח המקום.
לאחר בקשת ברכה מהרבי מלך המשיח, פנו החיילים לתפילת 'מנחה' עוצמתית, שהדיה הדהדו באיזור כולו.. ה'אמנים' וקטעי התפילה נאמרו בשירה ובעוז. בסיום התפילה רקדו החיילים בשמחה את הניגונים 'יחי אדוננו' ו'טייערע ברידער'..
תמונה משותפת מעצימה עם חולצות וכובעי הדיי קעמפ ומסדר חיילי 'הנבחרת' מול בנין 770 כבר החל. הגנרל נכנס וברגש רב דורש ומתחנן בשם כל חיילי צבאות השם, שרוצים את ההתגלות המלאה של הרבי מלך המשיח נאו ממש! הכרזות ה'יחי' שנאמרו ברצינות וחיות הראויה, גרמו לחיילים ולצוות רגש אהבה מורגשת לרבי.
חיילי 'גן ישראל מגדל העמק' בלטו במיוחד בין אלפי החיילים במסדר 'רשת מחנות הקיץ – גן ישראל'. בחיות, בהתנהגות החסידית, באמירת הפסוקים ובכלל. יחד עם כל מנהלי הפעילות, ניגש נציג מגדל העמק ל'קצב' ולאחר מכן הכריז כל מחנה הקיץ במגדל העמק את פסוק 'כל ישראל', כשאחריהם כל הקעמפים.
הגנרל ניגש לבמה והכריז את סיסמת הדיי קעמפ שסחפה את כלל חייל הדיי קעמפ, שנענו בעוז ובשטורעם. בסיום, פנו החיילים לפארק המים 'ממדיון', שם נהנו במתקנים ובשלל האטרקציות.
בדרך החזור לבסיס במגדל העמק, הורגש היטב את המטענים הגדולים שצברו החיילים להפוך עולמות להבאת ההתגלות.
הדיי קעמפ מנוהל על ידי תנועת הנוער 'צבאות השם' סניף מגדל העמק, בראשות הרב משה זלמנוב ותמימים מקהילת חב"ד מגדל העמק והאיזור.




















































































כתבות נבחרות